1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
2
|
4
|
6
|
8
|
10
|
12
|
14
|
16
|
18
|
3
|
6
|
9
|
12
|
15
|
18
|
21
|
24
|
27
|
4
|
8
|
12
|
16
|
20
|
24
|
28
|
32
|
36
|
5
|
10
|
15
|
20
|
25
|
30
|
35
|
40
|
45
|
6
|
12
|
18
|
24
|
30
|
36
|
42
|
48
|
54
|
7
|
14
|
21
|
28
|
35
|
42
|
49
|
56
|
63
|
8
|
16
|
24
|
32
|
40
|
48
|
56
|
64
|
72
|
9
|
18
|
27
|
36
|
45
|
54
|
63
|
72
|
81
|
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Di sekolah saya jadual ini kami kenali sebagai kotak sifir, bila murid dapat menguasainya secara tak langsung mereka juga dapat menyelesaikan banyak masalah matematik. Guru patut memahirkan murid mengisi jadual ini dengan pantas dan menerangkan kegunaannya.
ReplyDelete